Tuesday, March 8, 2011

Nightmare....

::Malam itu::
Saya mimpi lagi
Mimpi yang saya xnak mimpi
Saya lagi rela mimpi kena kejar hantu beribu-ribu
Dari mimpi pasal benda tu

::Semalam::
Saya nangis lagi
Nangis atas sebab yang sama
Sebab saya penat menunggu
Saya tak tau same ade ianya berbaloi
Patotkah saya?

::Hari ini::
Saya fikir lagi
Mungkin betol apa yang kwn ckp
Mungkin sebab kwn terlalu sygkan saya
Tak nak tengok saya terluka
Berendam airmata di hari bahagia DIA
Yang saya cinta sekian lama

::Esok::
Saya harap fikiran bisa melupakan
Saya nak hati saya memaafkan
Saya akan buat nafas tidak lagi menyebut namanya
Saya mungkin akan memujuk, merajuk
Asalkan selamanya tidak mengharap

::Selamanya::
Hidup bahagia bersama insan yang dapat membahagiakan
Walaupun saya tahu bukan dengan DIA yang saya bayangkan
Bukan dengan DIA yang saya merelakan

4 comments:

  1. Darl, tnye faqeh...he knows well...just pray so dat i'll hve my faith in this..cuz I dun think so I can go on loving one side..

    ReplyDelete
  2. belle hari bhgia dia apa????

    ReplyDelete
  3. midee syg.....
    hari bahagia dia tu, hari kawin dia laaa...
    awk tau kan 'DIA' tu sapa....

    ReplyDelete