Monday, March 21, 2011

Apa saya akan buat kalu saya.............

SEDIH
  1. Pegi kubur arwah Along, sedekah Al-Fatihah and nanges semahunya sampai rase takde restiction in breathing ag.
  2. Makan sushi sensorang and makan banyak2 sampai termuntah di malam hari
  3. Kalu ada duit, pegi shopping ape je yang rase nak beli within bajet (biasanya makanan yg sgt berlambak!)
  4. Dan yg paling teruk.... 

.
.
.
.
.
Saya akan SENYAP sepanjang hari tanpa bercakap sepatah pon dan tidak juga TERSENYUM
T__T'

HAPPY
  1. Makan, tapi secara berjemaah dengan insan2 tersayang (kalu sgt happy, saya belanja)
  2. Nyanyi lagu-lagu pop rock, happy and menari ikot kemampuan body-yg-tak-solid-langsung-ni
  3. Belanja adik-adik esp MAMA saya [ i lebiu omma]
  4. Saya akan sentiasa melawak dengan sumeorang
  5. Senyum and greet each and every person
.

.



NEUTRAL
  1. Makan tapi bese-bese je
  2. Tidor
  3. Layan cutie pets (their name are Mi Ho and Woong)

 xx senyum tak la brape lebar xx

xx adorable toddler xx

Kesimpulannya,

'Apa sekalipon mood saya, saya tetap meletakkan aktiviti makan di dalam jadual'

pssst, nak tgk saya makan cmne??. Tp, jgn jerit tau, istighfar je lam hati...................semoga saya berubah

xx abaikan molot ternganga itu xx
.

nota kaki: banyak lagi ekceli, tapi takot ade org darah tinggi plak tengok perangai burok saye ni...isk, isk, isk

2 comments: