Thursday, March 24, 2011

Dh 3 bulan...

Dh nak masok 3 bulan saya praktikal

Tmpt yg boleh dikatakan best sebab elaun yg menggunung tggi

Tp, baru saya sedar

Bukan elaun yg saya kejar *sikit2 je la*

Tp, saya jeles bila kawan2 dapat lebih banyak ilmu dari saya di tmpt masing2

Saya nak belajar lebih lagi

Tp, saya mcm x dilayan walaupun sumeorg baik2

Saya penat berehat

Saya penat bila tak memerah otak

Saya penat bila hari2 yg berlalu hanya kosong xda makna

Terlalu sedikit yang saya belajar

Terlalu SEDIKIT smpi saya sy 'stress'


P/s: SV saya, tolongla bg saya lebih byk projek. Biarlah saya sibuk hari2, asalkan sentiasa ada perkara baru saya belajar

2 comments:

  1. salam..

    kite pn prnh rasa mcm tu..
    Practical tapi satu hapak pn tak blaja apa..
    Tp bila pk blk, kita yg kene kejar org tu kalau nk blajar..kan?
    hehehe.....

    ReplyDelete
  2. aisyah: thank you for the thought...Im thinking the same thing either. It s just a matter of attitude ryte???....

    thank you for reading!!!..

    do singgah next time, I'll be glad...

    ReplyDelete