Monday, May 16, 2011

Budak demoks debab tp putih

Assalamualaikum...
Salam sejahtera, Salam Hari Guru dan Salam 1 Malaysia

Ok anda2 semua
Entry hari ni saya akan highlight kpd 'cinta' saya 
Ececeh, bunyik mcm nk ckp psal kekasih je kan
Iyela tu
Mmg betol pon
Entry hari ni saya mmg nk ckp psal kekasih saya dan ini yg terbaru *blushing*
Bunyi kurang lebih mcm player kononla diri ini sgt 'hot'
Hello, stakat boobies 4 ingget, layak ke?..erkkkk

Sudah, sudahhhhh....
Berbalik kpd tajuk utama buletin hari ini, eh2 entry ini
Saya baru je jumpa dia
Baru 5-6 bulan kitorg start jumpa
Last date pon mse bulan 4 haritu
Excited gler arrrr
Yela, baru sekali je jumpa sebelom kami saling jatuh cinta
Masuk yg aritu kira dua kali la *blushing ag skali*

Masa first time jumpa tu, typical la kalu pompuan ckp
"Omaigod, knp dia comel sgt?"
Indeed, he is cute, sangat cute
And that is why I fall in love with him

To cut a story short, he is sooo tiny when I first hold him, cuddle him
Owwwww, how I missed that moment
Owh btw, let me introduce him
My new-apple-of-my-life,
Muhammad Ikhmal Hakimi b Ahmad Mustapha Kamel

This is his size when I first met him



sangat cute omjayyyy rse nk gigit je pipi dia smpi tercabot
masa ni, sgtla halus, ringan
Guna jari pon bolehhhh...ok, over!
KECIK kan?????

So, kami pon bertemu la untuk kali kedua
Dan dating kali kedua ni, mmg sgt terkujat ak tgk budak ni
Aku tertanya-tanya
Aku xjumpe dia 5 bulan ke, 5 tahon?
*smbil kerut2 dahi, kira tarikh sebenar*

pahal kau GABAK gila dik non!!
kau makan ape smpi membesa dgn sgt pesat ni?
"Sepesat-pesat pembangunan Malaysia, pesat lagi pengembangan kau dik"


x
x
x
x
x
x





Wei budakkkk, ko bajet hot comel la buat mata cenggitu?

perlu ke tido pon tunjuk 'six packs'?

budak demoks debab ngn kakak eisya dia

anddddddddd

Tu diaaaaa, 2 budak demoks bergambar bersama. Tp, knp perlu tunjuk 'six packs' tu?

Jadi anda2 semua, silalah calculate sendiri rate of expansion budak kecik ini
Ha, guna formula mse f4 tu tau
Ala, formula yg tu lahhhh
Pandai pooonnn

Kesimpulannya tuan-tuan puan-puan
Budak demoks mmg comel
Jadi, scr otomatisnya budak ini telah masok dlm list budak itam kesayangan saya
Eh, lpe plak nk ckp
Dia ni ank bongsu *setakat ni*
Pasangan pak andak mustapha saya yaitu adik kpd ayah saya

Welcome to the club budak demoks debab
See u very soon, I'll play barbie doll with you okeh? =-="
We'll bath together, eat together
Anything together-geda la tau

I HEART YOU SI DEBAB KIMI


Happy reading peeps, lotsa lovey dovey~

No comments:

Post a Comment