Thursday, May 26, 2011

Tentukan tajuknya...

Assalamualaikum

Tinggal beberapa minit sebelum azan isya' berkumandang dan saya harus menyiapkan diri untuk ke gym-NASTIC mlm ni. So, di ketika ini, perasaan jiwang akibat tabiat kecomelan Seth dalam Nora Elena lakonan Aaron Aziz telahpun mencuri sekeping hati ini dan saya telahpun berangan bhwasanya saya akan.....beli perfume Paco Rabanne tersebut dan simpan supaya hubster saya buleh sembur kat belakang bdn saya n buat2 nk bau pdhal dia nak....ehem..ehem....sila sambung sendiri dan blushing lah anda ye.

 FOKUS pada perfume comel paling kiri...sila menabung ye cik Balqis~

Sebenarnya seperti jua cerita Korea, saya tak berapa nak suka nk tgk drama2 jiwang sebab saya dh agak pasti akan jadi mcmni yg akhirnya, bila cerita dah tamat, saya masih akan terbawa-bawa dgn mood feeling jiwang cerita tersebut sehinggalah saya jumpa dgn cerita jiwang seterusnya dan akn men-jiwang dgn filem/drama seterusnya dan bla...bla...bla...Dan yg paling teruk, saya akan mula memanggil sumeorg (lelaki) dgn pggilan Mr. Hubster. Saya suka berangan tapi saya lebih suka menjejak kaki di dunia realiti di mana saya sedar segalanya hanyalah indah di alam fantasi tapi kehidupan bukan semudah yg disangka.

Ye, saya seorang yg logical thinking di mana fantasi tidak akan mendapat tempat di hati dan pemikiran saya. Tetapiiiiii...........................



Saya juga wanita biasa yg kuat berangan. sekian~

No comments:

Post a Comment