Tuesday, April 5, 2011

Penyelesaian membakar bagussss.....

Assalamualaikum semua...........

Harini aku just nak update bnda baru yg aku buat harini kat ofis. Hari ni aku ditugaskan untuk pergi "mini dating" dgn SV aku yang sgt baik hati berulam jantung dia sendiri, En. Hasnool Hadi tp aku pggil abg hasnool sahaja untuk mengelakkkan kekekokan berlaku antara kami. Erkkkk, ekceli bkn "mini dating", tp pegi carik bahan2 projek since sgt la susah nk mnta sample2 bahan dr company2 yg agk kedekut n x suka bersedekah langsung ni....hishhhhhhh (jgn tiru prangai2 company ni oke?)

Jadi, tepat jam 2.40 ptg, kami pon terus anta outing slip and aku tggu abg hasnool pi amek kete dia kat umh dia sbb pg tu dia pi keje nek moto. Fuhhhhhh, smart seyh kete, Honda hitam berkilatttt. Kami pon troskan perjalanan ke Shah Alam sbb nk pegi "Penyelesaian Membakar Baguusssss" @ "Bagussss Bakery Solution" kt Seksyen 13. Oh, oh sebelom tu kami pi isi minyak kete dulu, kang xpsal plak aku kene tolak kete smart tuh kat tgh2 bandaraya elit. Bila abg hasnool pi bayaq duit myk kete, aku pe ag, snap r gamba2 perasan dalam kete...cekidaut..........


xx sila abaikan kulit berminyak dan menggerutu mcm kulit katak sbb lame x facial...tssskk xx

Cukop2 la balqis, nk promote muka ko yg terlebih mkn smpi nmpk dabel chin jelas ketara T___T. Ok, then abg hasnool pon buat aksi2 drift di jalanraya sehingga aku hmpir mengucap dua kalimah syahadah tp muka dia releks yg x bleh blah. Berborak punyela xhengat smpi sesat Wei, ape kes aku nk sesat kat tmpt sendiri kan??. Tp, tul hakikatnyaaaaa...SESAT.....Bila smpi je kat BBS, bukak je pintu kedai, tros rase mcm bukak salah satu pintu syurga *siap ade background music, haaaaaaaaaa*. Gilo kodai ni, bosa boto, mcm2 ado. Kocik bosa, godang gajah sumo ado. Ghaso mcm nk bukak kodai bakery yo kek sobolah kodai ni. Murah pulak tuh, mmg makin godang la ko bakis oiii *ini adlh monolog dalaman yg melanda aku ketika itu*. Mmg besa weiii, mcm2 ade ikot seksyen memasing. Tgkla sndri....




xx pemandangan2 di atas x smpi 1/10 dr keseluruhan kedai oke xx

Oke, tu je stakat ni. Btw, I did catch some of the goods since I love this store sooo much
  1. Maple syrup for pancake (500g)
  2. Waffle mix (yg ni sgt sedap n must-buy kalu uollsss pegi)
  3. Custard mix
BBS ni ada byk cwgn antaranya kat Bukit Tinggi Klang n Shah Alam (HQ). Tp, just area KL n Selangor je laaa....[Klik sini]..Happy reading peeps, lotsa lovey dovey~

No comments:

Post a Comment